Mától lépett életbe az új vasúti menetrend és máris módosítást jelentett be a vasúttársaság.
Még jó, hogy az ócsai ember többnyire hét közben és Budapest irányába utazik valamint Dabas és a távolabbi rész inkább csak valami kényszer, vagy extrém eseteben jöhet szóba. A MÁV mindenesetre ehhez hozzáteszi a maga kis történetét, ha úgy tetszik "trükjeit".
Ócsán nem csak az állomás és a peron felújítás maradt, el hanem a desirók is elmentek |
Hiába építenek tömegszám parkolókat, lassan leszoktatnak bennünket a közösségi közlekedésről. Teszik ezt a ritka, zsúfolt és pontatlan járatokkal, a hosszú utazási időkkel, valamint a drága jegyárakkal. Az elmaradott vasúti átjáró és a romos állomás csak a háborús állapotokat illusztrálja egy jövőbeni művészeti alkotáshoz.
Minek is a drága új parkoló, ha nincs elég járat és az ember inkább vesz egy öreg autót, amivel nem beáll oda, hanem 30 perc alatt letudja azt, amire a társas közlekedésnek közel egy órára van szüksége. Ez esetben inkább az öreg fűtött autóban ül az ember, mintsem a lepusztult vasúti- kontra városi környezetben ácsingózik.
Lássuk hát a csodát.
A MÁV-Csoport közleménye szerint a csatlakozások biztosítása miatt december 21-től a hétvégi napokon az S210-es jelzésű személyvonatok menetrendjét módosítja. Hétköznap változatlan marad.
A 2015. december 13-án életbe lépő 2016-os menetrendben a megritkított S21-es vonatokhoz nem igazították a Kecskemét és Lajosmizse között közlekedő személyvonatok menetrendjét. Ezt korrigálják most. - adta hírül a MÁV 142 Budapest-Lajosmizse-Kecskemét.
A csoda, az előrelépés, a fejlődés ismét elmaradt.
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése