2014. október 15., szerda

Mocskos egy helyzet - teljes átverés volt az indulás ( - a beépített szépség nyomán jutott be Horváth)

Ahogy aposztrofáltuk, a tegnapi nap során lemondott képviselői mandátumáról Uitz Erika "független" képviselő.  Ezzel feladta a várost, s átverte a választóit,
Helyébe a sorban következő legtöbb szavazatot kapott (egyébként a saját jogán be nem jutott) jelölt Horváth Tamás Ferenc (Fidesz) lép és kerül be automatikusan a képviselő-testületbe.
 
http://m.cdn.blog.hu/oc/ocsa/megv%C3%A1ltozott.jpg


Kedves Ismerőseim, Barátaim! Ezúton szeretnék mindenkinek még egyszer köszönetet mondani a támogatásért, amit az elmúlt időszakban Tőletek kaptam. Tájékoztatnom kell azonban benneteket arról is, hogy a tegnapi napon lemondtam a képviselői mandátumomról. Sajnos a törvény bár a köztisztviselőknek és közalkalmazottaknak megengedi, a kormánytisztviselőknek tiltja a közszereplés minden formáját. El kellett döntenem, hogy a munkám folytatásával, vagy egyedüli függetlenként a testületben tudom a várost jobban szolgálni. Én a munkám mellett döntöttem, és mivel a döntést meghoztam a megvalósítással sem vártam. Nem akarom a városban megkezdett projekteket akadályozni, húzni az időt, így megtettem azt, amit meg kellett tennem. Remélem a harag, és az ellenem irányuló támadások hamar lecsillapodnak, de abban biztos vagyok, ha mindenki alaposan végiggondolja a döntésemet igazat ad nekem. Még egyszer: Köszönöm a bizalmat!
 
Ezzel az egésszel nem az a baj,  hogy Uitz Erika lemondott, hanem hogy egyáltalán indult. Gyakorlatilag becsapta a rá szavazókat azokat az embereket, akik hittek neki és akik bíztak benne.  Szégyenletes dolog volt visszalépése, ahogy a jelölti indulása is. Ezt nem lehet átgondolatlansággal igazolni. Aki polgármesternek, képviselőnek készül, az nem lehet spontán, felkészületlen vagy átgondolatlan. Minek is indult képviselőnek, ha nem vállalja? Miként gondolta? Hazardírozott a város és a választók bőrére. Alantas dolog volt az egész játék, amivel csőbe húzta az embereket,  ahogy felforgatta és átrendezte a város politikai erőviszonyait és a választás kimenetelét.  Ehhez azért kellett egy arc. 
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10682181_1552758394939190_6363040573180663590_o.jpg
Gyalázatos az egész.

A káresettel járó bánatpénzt ismét a lakosság fizetheti meg. 

(Nem felejtünk könnyen Erika.)

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése