Nesze neked paraszt, elővárosi vasút, Eu-s parkoló mutyi és menetrendet tartani nem képes vasút.
A hosszú évek óta életképtelen Budapest-Lajosmizsei 142 vonal átka az egyvágyúság, az alacsony sebesség és a fejletlen biztosítóberendezés, valamint az ócska, tarthatatlan menetrend. Az emberek már rég buszra szálltak volna, hagynák az egészet a francba, csakhogy a Volán járatai a térségen belül Ócsán az egyik legszarabb, köszönhető a tette-tutya és többnyire csak a sajat javadalmazásával foglalkozó városvezetésnek.
Mert amíg Alsónémediből az olyan hétvégi időszakokban, mint a szombat este, vagy a munkaszüneti napok sorába számító vasárnap, is van rendszeres és tisztességes buszjárat, addig Ócsán ez nem érhető el.
Viszont ha bárhol baleset történik, akkor a városunk fokozott szenvedő a balesetnek, mert ezzel szinte megszűnik a közösségi közlekedési kapcsolat a város és a környékbeli helyek között.
Ezt példázza a ma hajnali vasúti baleset is, amikor az egyvágányú vonal leállt és a Dabas-Ócsa Budapest órákon át vasúti kapcsolat nélkül áll. Az utazásra kényszerülő emberek pedig a lepusztult ócsai vasútállomáson rekedtek, mert alternatíva nem lévén csak az ottani dohányáruda ketrecében ívók nézésével és számbavételével tölthették az időt.
Ma arra ébredtünk, hogy halálba torkoló balesetet szenvedett egy ember. Vonattal ütközött egy személyautó Dabas és Hernád között hajnalban. Az autó vezetője a helyszínen életét vesztette - közölte a
Pest Megyei Rendőr-főkapitányság a rendőrség honlapján.
Borzalmas: 23 éves fiú az áldozat - az automata félsorompóval spórol a MÁV ( - Ócsán is gyalázat az átjáró) |
A tájékoztatás szerint a
személyautó és a Lajosmizse és Budapest között közlekedő vonat eddig
tisztázatlan okból és körülmények között ütközött össze az Öregországúti
átjárónál. A dabasi hivatásos tűzoltók feszítővágó segítségével szabadították ki a
középkorú férfit, majd adták át a mentőszolgálat szakembereinek.
A mentősök megállapítása szerint a férfi olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen elhunyt.
A Dabasi Rendőrkapitányság vizsgálja a baleset körülményeit.
A mentősök megállapítása szerint a férfi olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen elhunyt.
A Dabasi Rendőrkapitányság vizsgálja a baleset körülményeit.
Ez a szörnyű baleset remélhetőleg ráirányítja a figyelmet a vasúti átjárók biztonsági kockázatára és a fejlesztések szükségességére |
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság honlapja szerint a vonat mintegy száz méterrel tolta el az átjárótól az autót. A vonat utasai közül senki sem sérült meg.
A hatósági helyszínelés idejére a
két állomás között a vágányt lezárták, ezért ott várhatóan vonatpótló
buszok fognak közlekedni. Forgalomba állásukig a Budapest-Lajosmizse
vonalon 120-140 perces késésekre kell számítani - közölte a Mávinform az
MTI-vel. (Az M1 szerint több mint 2 órás késés van a vonalon.) Tájékoztatása szerint a baleset idején a fénysorompó
üzemszerűen működött az átjárónál.
A MÁV saját információs oldalán 217 perc késés jelez - teljesen bizonytalan a közlekedés |
Ma délelőtt valószínűleg nem is fog normálisan helyreállni a vasúti közlekedés az amúgy is késésekkel szabdalt vonalon. A MÁV képtelen lesz a nap folyamán tartani a papíron vállaltakat, vagyis a menetrendet. A vonat épp akkor jön, amikor tud, ezért ha lehet érdeklődjenek előre, mert amennyiben a vasúton műlik, úgy közel sem biztos, hogy időben célhoz érnek
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése