2017. március 5., vasárnap

Komoly problémák a UPC Direct hálózatában - nem lesz közvetlen kapcsolat ( - ha jönnek a gondok)

Ismét egy hazai történet jelenik meg előttünk, még akkor is, ha Ócsán már egyre kevesebb ember kötődik ehhez az egészhez.

http://www.tvfreak.cz/vysilani-upc-direct-z-nove-satelitni-pozice-je-uspesne/3541/img/body-0.32E.jpg

A UPC méltó lehet jó hírnevére, bár a más szolgáltatókhoz szerződöttek inkább visszasírják a céget még akkor is többségében úgy érezték, ez is csak egy multi a sokk közül.

http://tv.tvnet.hu/dvb/img/upcdirect.jpgAz  viszont igaz, hogy egyre másra zárja be kirendeltségeit a Direct hálózat ügyfélszolgálata. Aki a TESCO Pesterzsébet Hipermarket bejáratánál megszokott partneri irodát keresi az is már vagy két hete zárt ajtókat talál. A bérelt helyiséget kiürítették, és már a technikai okok miatti zárva tábla is lekerült a bejáratról. Ma már csak néhány tacepao (cimkézett matrica) árulkodik az egykori szolgáltatás irodai hátteréről.  Különben semmit nem tudni a mögöttesről.

A UPC Direct-ről
UPC DTH S.à r.l. eljuttatja Önnek a műholdas televíziózást, annak minden előnyével, lakjon Ön az ország bármely pontján! A megújult UPC Direct minden eddiginél gazdagabb élményt nyújt az egész családnak. Nagy képfelbontású HD csatornákkal, digitális videorögzítő funkcióval és színvonalas prémium csomagok gazdag választékával szeretnénk otthoni kikapcsolódását igazán magas színvonalúvá tenni.

Anyavállalatunk - Liberty Global
http://hu.upcdirect.com/userfiles/pages/upcdirect_mapeurope.jpg
A Liberty Global a legnagyobb nemzetközi kábelvállalat, mely 14 országban tevékenykedik. Összekötjük az embereket a digitális világgal, és lehetővé tesszük számukra, hogy felfedezzék és megtapasztalják annak végtelen lehetőségeit. Piacvezető „triple-play” szolgáltatásainkat olyan következő generációs hálózatokon és innovatív technológiai platformokon keresztül nyújtjuk, melyek körülbelül 25 millió ügyfelet kötnek össze, akik csaknem 49 millió televíziós, szélessávú internetes és telefonos szolgáltatásra fizetnek elő. A Liberty Global fogyasztói márkái közé tartozik például a Virgin Media, a UPC, a Unitymedia, a KabelBW, a Telenet és a VTR. Üzleti tevékenységünk része továbbá tartalomért felelős részlegünk, a Chellomedia, a kereskedelmi szolgáltatásokkal foglalkozó részlegünk, a Liberty Global Business Services, valamint befektetési alapunk, a Liberty Global Ventures.

  Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi számon érhető el

1214*

A fenti számon munkatársaink hétköznapokon 8:00-22:00 óráig, hétvégén pedig 10:00-22:00 óráig fogadják hívását.
Számlázással kapcsolatos ügyintézés hétköznapokon 8:00-20:00 között.
 
http://upc-budapest.hupont.hu/felhasznalok_uj/2/6/263912/kepfeltoltes/upc_direct_logo.jpg

Több olvasónk is jelezte, hogy a UPC Direct vezeték nélküli szolgáltatásinak az ügyfelei pénteken számos hazai forgalmazónál zárt ajtókba ütköztek. A kecskeméti forgalmazó üzletének az ajtajára az volt kiírva, hogy az üzlet adminisztratív okok miatt van zárva, de hasonló felirattal szembesülhettek az ügyfelek Szegeden és még számos hazai városban.  

Megkerestük Puchardt Győzőt a UPC Direct egyik kiemelt forgalmazóját, de ő a szerződésében szereplő titoktartási rész alapján elzárkózott, hogy nyilatkozatot tegyen.

A Bacsmegye.hu szerkesztőségnek egy a vezeték nélküli ágazatban dolgozó szakértő véleménye alapján a UPC-nek Magyarországon 290 000 előfizetővel rendelkező vezeték nélküli üzletága már több mint egy éve problémákkal küzd.

Mint a forrásunk elmondta a probléma valójában az, hogy az adózás miatt „forgalmazónak” hívott, valójában a UPC megbízásban ügyfélszolgálatokat működtető partner cégeket a UPC alul finanszírozza, akik az éves több milliós veszteséggel végzett tevékenységüket nem tudják tovább folytatni. Mint megtudtuk jelenleg a UPC Direct egyfajta hazai képviseletét ellátó eSSENSE Zrt képviselői jogi úton próbálják rábírni a cégeket a veszteséggel üzemeltetett tevékenység elvégzésére.

http://static.regon.hu/ba/2017/03/tn4-img_6558.jpg
Budapesten is zárt ajtókra lelni a volt UPC Direkt ügyfél-szolgálatok helyén - egyre másra csak "így" megszűnik a képviselet

 „UPC botrányként” az eseményt a közvélemény a szájára vette, így Szegeden már azt lehetett hallani, hogy egyelőre a UPC jelentős partnerei, akik a 290 ezres ügyfélbázisnak mintegy a felét szolgálják ki, február közepe óta nem tudják elvégezni a veszteséges feladatokat, amit állítólag az követ, hogy március 6-án, azaz hétfőn a UPC Direct partnereinél meg fog szűnni az értékesítés is. Így hétfőtől, aki vezeték nélküli UPC szolgáltatásra kíván leszerződni, annak komoly kihívással kell szembenéznie, amire találni fog egy szerződőképes eladási pontot. Akinek pedig elromlik a beltérije, vagy valamilyen beállítási problémával szembesül, vélhetően megoldhatatlan feladat elé kerül, mert a kialakult helyzet miatt a UPC ügyfélszolgálati telefonszáma lényegében közel elérhetetlenné vált.

A Luxemburgból működő társaság a helyi 3 %-os általános adóval meglehetősen nagy piaci előnyt tart fenn a hazai szolgáltatókkal szemben, amely folyamat állítólag a hazai adóhatóságnak is felkeltette már az érdeklődését. Ugyanis egy átlagosnak mondható havi 3000 forintos előfizetéssel számolva a vezeték nélküli üzletág közel egymilliárd forintos havi bevételt jelent a luxemburgi cégnek. Ez egy óriási összeg, mégis eltörpül a vezetékes üzletágat működtető UPC Magyarország Kft által 2015-ben produkált 61 milliárd forintos bevételhez képest.

 https://irs0.4sqi.net/img/general/600x600/ZQ51PUO1UOLCUIH5RCMIN01GKFB2X0XZPUY1YQZJXQXMTHYM.jpg
 Forrás: Alon
*

Nincsenek megjegyzések: