2023. augusztus 1., kedd

Sarokháznyi próbálkozás kerül müanyag dobozba valami apróság - hova lett a nimbusz ( - reklám helyett...)

 Láthatóan bezárt a többszöri profilváltási próbálkozást követően a sarokházas étterem.  Legalábbis a megszokottak szerint. Jelenleg egy új üzemvitelen gyakorlatoznak.

Lekerítették és rendezvényszolgáltatási célzattal nyit csak meg alkalomszerűen, ha éppen a valaki ott szeretne étkezni.   Én amikor még jártam, akkor is ridegnek és legyekkel teltnek találtam. Igaz, nekem egy is sok ebből egy olyan helyen, ahol a fogyasztani szándékozik az ember, így és hamar elpártoltam a helytől. 

Úgy tűnik nem csak én döntöttem így. 

A mostani bezárkózás,  a polgármesteri-, önkormányzati megjelenések a focimeccsek mentén való sörözgetések már a múlté.  

A helyi intézményesített közétkeztetést is inkább idegenre bízta Bukodi, amikor kiárusította a helyi iskolai és óvodai ellátást. A sarki éttermi szolgáltatás helyett úgy vélte a városvezető, jó lesz az itteni ovisoknak és az iskolásoknak a Takács-féle Ts-Gastro-ból lett Eatrend címszó alatt futó vállalkozás.  

https://i.ytimg.com/vi/zuPE-mn7AiA/maxresdefault.jpg

Ők azok, akinek oda adta Bukodi az előző polgármester által felépített vadi új óvodai konyhát berendezve, hogy aztán még fizethessen is a város az ócska ellátásért. Ne is firtassuk.  A lényeg, hogy az összes többi intézményben üzemelő főzőkonyhát bezárták, az emberek sokaságát elküldték és egy helyre bezsúfolva, tették gazdaságossá az ellátást Takácsék.  

Ezt a sarokházi étterem is megtudta (volna) tenni a múltban és akkor mégis csak egy helyi vállalkozó kanalazza be a hasznot, de az nem jó, mert a visszatérítési rendszer olyan, hogy abba ismert és helybéli nem igazán lehet szereplő, mert egy esetleges összezörrenés előtt még képes lenne teríteni.

Így marad az idegen és távoli, de mondhatni jól bejáratott cég Szűcs Lajos o.gy. választási körzetének  környékéről.  

A helyi étterem, meg próbálkozzon a színes menti étel házhoz szállítással amolyan közepes minőségnek megfelelő színvonalon. 

 

Ez ma korábban vélt dicső éttermi élet nyíltszínű zárórája.

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése