Már múltkorában is Ócsán át (a természetvédelmi területet érintő útra) terelték az autópályán Dabas-Újhartyán felé igyekvőket, mivel az ottani kihajtót javították.
- felújítják az újhartyáni
csomópontot. Ezért annak két csomóponti ágát, Budapest felé a le- és a
felhajtó ágat lezárják reggel 7.00-tól, várhatóan csütörtökön este 8
óráig. A terelő utat sárga táblák jelzik az örkényi, illetve az ócsai
csomóponton keresztül.
Ezzel az a legnagyobb probléma, hogy Ócsa városát nagyon megterheli az autópályáról bejövő forgalom, mivel az közvetlenül a városközponton át halad tovább. Ez az útkezelő által kijelölt terelőút nagyon hibás és és rossz megoldás,amivel szemben a Ócsa önkormányzatának lépni, illetve intézkedni kéne, hiszen nem elég baj az, hogy a nehézgépjárművek zaja, füstje útterhelése a sok helyütt járdázatlan belső utakat használatával a lakosságot terheli, hanem még roppant balesetveszélyt is hordoz magában.
Az autópályáról Ócsán és a tájvédelmi körzeten át vezet a terelőút - hülyék ezek |
M5 autópálya Inárcs térségében a kihajtóval és pihenővel kombinálva - még sem ezt használják terelőútnak |
Valószínűleg Inárcs érdekérvényesítés, az ottani önkormányzat lakossági érdekképviselete sokkalta erősebb, és határozottabb, mint Ócsa városvezetésének fellépése. Így és ezzel a semmilyen kiállást, véleményt nem tartalmazó polgármesteri hozzáállás mellett Ócsa város lakosságát az itteni tájvédelmet és a polgári zúgolódást semmibe veszik, mivel az önkormányzatunk semmiféle helyi érdek-képviseltet nem képes megjeleníteni, vagy felmutatni ez esetben.
Ócsa polgármestere hivatalosan rákérdezhetne, hogy miért rajtunk keresztül terelik a forgalmat, ha Újhartyánnál zárják a kihajtást - volna más és jobb megoldás, mint az ócsai tájvédelmi körzet |
A fokozottan védett természeti területen át vezetik a terelést - nem normális |
A mi Bukodi Karcsink képtelen a városlakók érdekeinek szolgálatába állni és vezető tisztségviselőként kiállni az érdekeinkért. Képtelen összefogni a szakhatóságokkal, a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóságával a helyi védett területek átmenő forgalomtól való megóvása érdekében.
Ez a polgármesteri képtelenség nyilvánul meg abban is, hogy a Volán társasággal sem volt képes az elmúlt évek során egy olyan megállapodást tető alá hozni, mint például Inárcs, hogy buszos járatokkal közvetlenül az autópályán át is elérhessük a fővárost.
Lássuk be, hogy a szomszédos település valamit sokkal jobban érvényesít mint városunk vezetése. Hozzájuk és rajtuk át nem terelik még ideiglenesen sem az autópálya forgalmát, de a teherautó súlyú Volán buszok vígan hajtanak fel és le ott a sztrádára, ahova amúgy a közútkezelő terelése sem jelez.
Az inárcsi autópálya csomópont, ahol a Volán járatok hajtanak a pályára - Ócsán busz nem, de leterelt teherautók igen csak kijárnak |
Ócsa ezzel ellentétben nem közlekedtet buszt a pályán, de befogadja a súlyos környezeti károkat okozó terelést, azzal együtt, hogy itt is csak a város centrumán és a természetvédelmi területen át lehet ezt Dabas és Újhartyán felé lebonyolítani.
Ezek után már csak az foglalkoztat, hogy minket vesznek semmibe, mi vagyunk a hülyék, vagy a városvezetőink (az önkormányzati képviselőkkel egyetemlegesen) azok akik mindezt az alkalmatlanságukkal együtt felvállalják?
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése