Az ország mind a 19 megyéjében lesznek és zajlanak az útfelújítási munkálatok, melynek
részeként új alapréteget és új teherbíró pályaszerkezetet építenek be a
kivitelezők. A megyeszerte zajló munkálatokból talán csak Ócsa az a kivételes hely, ahol mindez elmarad.

Évek óta foglalkoztatja a probléma a helyieket. Blogunk is többször beszámolt már az ezzel kapcsolatos visszásságokról. Még sem történik ezzel kapcsolatosan bármiféle erőlelépés, javulás, vagy fejlődés. Ócsán a kátyúk és a városvezetés megmaradt.
A 3850 fő lelket számláló Ásotthalom település is képes volt Belügyminisztériumi támogatással komplett útfelújításra pályázati forrást szerezni, annak ellenére, hogy a városvezetése nem fideszes.
Ócsa fideszes politikusokkal kitömött városa pedig Szűcs Lajos helyben-élése, egykori kampányfőnöke a szintén párttag Horváth Tamás alpolgármestersége, megyei közgyűlési tisztsége, és az összeférhetlenségben megtestesülő munkavállalásai ellenére sem sikert azt és annyit elérniük, mint Torockai Lászlónak. Pedig Ócsán Bukodiék még a kommunális adóprést is bevetették, de a lakosság közérzete semmit nem javult, mert cserébe nem hogy normális úthálózatot, járdákat, ingyenes szemétszállítást, vagy jobb közlekedést biztosítottak volna, hanem semmit.
Ott (Ásotthalom) a
Belügyminisztériumtól kapott 15 millió forint támogatásból és 2 millió
forint önerőből megvalósuló beruházás kivitelezése befejeződött. Az
útfelújítás része annak az önkormányzati programnak, mellyel
folyamatosan újítják, fejlesztik, karbantartják a település úthálózatát
mind a belterületi aszfaltos utak, mind a külterületi homokos dűlőutak
tekintetében.


Egyértelműen előtérbe kerül hát a felvetés, hogy kell-e és valóban szükséges ezek után Ócsán a fideszes oligarchia adta városvezetés?
A Széchenyi-Damjanich kereszteződésének és aszfaltútjának problémája máig nem rendeződött. Annak dacára sem, hogy az önkormányzati újságban és polgármesterhez köthető hírcsatornákon már
2015-ben megígérték a buszforgalommal terhelt Damjanich utca útburkolatának megerősítéses felújítását. Bukodi szavai ez esetben is elszálltak, és az egészből máig sem lett semmi.
2015-ben megígérték a buszforgalommal terhelt Damjanich utca útburkolatának megerősítéses felújítását. Bukodi szavai ez esetben is elszálltak, és az egészből máig sem lett semmi.


Mert az még csak érthető, hogy az olyan belterületi utak, ahol nem jár nehézgépjármű, nem közlekedik menetrend szerinti buszjárat, ott engedélyezett az 5 méter átmérő. De ott, ahol több busz, más nehézgépjármű széles adapterezett mezőgazdasági vontató, kerékpáros és gyalogos is közlekedik egy adott nyomsávon, ott ez miért elfogadható és befogadható? Vagyis miként lehet finanszírozni az állam, a unió pénzéből olyat, ami alapjaiban és vázlatában sem megfelelő?
Mert amennyiben a gyurcsányisták által támogatott és a szocialisták által ügyvédelt mocskos szájú Nagy Blankának is meg van a maga bajszos fasza, akkor Ócsának is megadatott egy ilyen, vagy ehhez csúfosan illeszthető falloszos figura.
*
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése