Eddig sem volt rózsás az ócsai közlekedés, amikor a járatok ritkasága, a buszok zsúfoltsága és az utazás kulturálatlansága ismert tény a városban élők előtt. A vasút pedig a rendszeres késéseiről, a bizonytalanságáról híresült el, míg az ócsai vasútállomás az ottani nemzeti zúg-ívó árnyékában csoportosan ott lebzselő és piszkító alakoktól ismert.
Ehhez nem is kell több, mint egy hosszantartó vasúti leállás és máris olyan a helyzet áll elő, amit sem Inárcs, sem pedig Kakucs autópályás gyors-busszal közlekedő utazóközönsége nem él át. Mert a rossz szolgáltatásból évek óta nem tudunk kikeveredni, hiába van látszólag erős vezetése a városnak.
Másutt mégis mindig jobb a helyzet.
Talán ebben is hoz némi enyhülést az érintett vasútvonal nyári leállása.
2015. június 22. (hétfő) és július 5. (vasárnap) között a MÁV ideiglenesen lezárja a Nyugati pályaudvart. Ez jelentős kihatással lesz a teljes "nyugati" vonalhosszra.
Ebben az időszakban olyan karbantartási és felújítási munkákra kerül sor a vágányokon, a
váltókon, a forgalmat irányító biztosítóberendezésen, a
felsővezeték-hálózaton, az utasperonokon és az állomásépületen, amelyek
elvégzése halaszthatatlanná vált, de a vonatforgalom fenntartása mellett
nem lehetne elvégezni. A felújítások jelentős mértékben javítják a
Nyugati pályaudvar szolgáltatásainak színvonalát és a vonatok
menetrendszerű közlekedését.
A Budapest–Lajosmizse vonalon – pályafelújítás miatt – az S21 jelzésű vonatok helyett Kőbánya-Kispest és Ócsa között 2015. augusztus 19-ig vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat.
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése