Az Eu-s támogatásból megvalósult, de valójában a társult környezetszennyezés és lenyúlások okán 2015-ben hivatalos ceremóniával át sem adott ócsai MÁV parkoló első kéretlen vendége az a helyi fuvaros volt, aki kihasználva a városvezetés érzékeny pontját, ingyenes használtba vette azt.
Bár a létesítmény, nem a vállalkozók hiányos telephelyeinek pótlásra készült, mégis voltak itt olyanok, akik a polgármester cimboraságát kihasználva vették igénybe szabálytalanul a közpénzből épített közterületet.
Blogunk az évek során többször is beszámolt róla és jelezte, hogy micsoda kárt okoznak azok a nehézgépjárművekkel az út közepén leállított nyerges szerelvényeikkel, valamint a térkövezett rész beroppantásával, de hiába, mert ahogy az érintett vállalkozó előadta, a polgármester különleges elbírálása alapján ő ezt megengedheti magának.
Így nincs mit csodálkozni azon, hogy a már rég hengerfejesé hajtott, majd lecserélt gépes szerelvényt nélkülöző félpótkocsi is elvesztette forgalmi érvényességét és enyészetnek indult.
Közben múltak az évek, és a helyi hivatalban senkit nem érdekelt a városképet is csúfító, a rozsdásodásban magára hagyott rendszám nélküli vontatmány.
Jöttek-mentek a közterületesek, csak a jegyző és a polgármester nem változott, ahogy az ócsai látlelet is ugyanazt a trehány nemtörődömséget mutatta, amit a városvezetés mutyizása ránk hagyott.
Öt évnyi leakasztást követően azonban a héten csoda történt. A 2016 óta elhagyott és lelohasztott szerelvény szabálytalanul hátrahagyott félpótkocsija Ócsa 2021. évében végre eltűnt a város egyik legforgalmasabbnak számító frekventált közterületéről, a vasútállomáshoz kapcsolódó parkolóból.
Mindezért hálával és köszönettel tartozunk a városunk vagy 10 éve regnáló Pató Páljának.
*
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése