Ócsa egyetlen általános iskolájában is a hónap elején kezdték el a felmérést az alábbi kérdőív szerint.
Mint azt az Interneten már felvetették, több kérdés is felmerül a kérdőív kapcsán.
Itt nem csupán arra kell gondolni, hogy a most iskolába járok aránya miként osztja meg a közösségi társadalmat, hanem arra is, hogy ez tanévről tanévre miként és hogyan változik.
Aztán nem Ócsán élnénk, ha nem számolnánk a mostanság nyitó alsópakonyi teleppel és az ideköltöző nebulókkal. Mert ugyebár az Ő hovatartozásukat nem tudjuk és jelenleg senki nem méri.
Így az is előfordulhat, hogy a mostani felmérés eredménye teljesen megváltozik, és szeptemberre új képet mutat majd.
De hanyagolva a helyi aggályoskodást, nézzük meg, a netes társadalom mitől tart még:
Azt nem értem, hogy ha én ezt nem töltöm ki, akkor ugye nem járulok
hozzá az adatkezeléshez. De akkor honnan fogják tudni, hogy a gyereknek
melyik órára kell beülnie? Szerintem az lesz, hogy amikor az osztály adatkezelt
tagjai szétszóródnak az osztálytermekbe, hogy részt vegyenek a római
katolikus, református, evangélikus, izraelita, unitárius,
baptista, stb. hittan órákon, akkor majd kiáll az alagsorban egy kis
terem ajtajába az erkölcstanár, aki valószínűleg a tornatanár lesz és elkurjantja magát, hogy “Maradék, ide!”.
*
Teljesen szétzilálják az oktatást, mi szükség van erre? Ettől lesznek az emberek jobbak és erkölcsösebbek? Netán így akarják megtudni, hogy ki milyen vallású, vajon mihez kellenek az adatok és kinek?
VálaszTörlés